.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به‌دنبال انجام یک بازی خوب مقابل حریف لیگ برتری هستیم
سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران گفت: امروز به دنبال انجام یک بازی خوب مقابل حریف لیگ برتری هستیم تا با تمام توان به میدان رفته و امیدواریم نتیجه خوبی هم بگیریم.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران از سری رقابت‌های جام حذفی از ساعت 13:45 امروز میزبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز است.

به همین دلیل جلسه هماهنگی برگزار  و طی آن مقرر  شد تا بازیکنان تیم خونه‌به‌خونه با پیراهن ورزشی قرمز و شورت سفید و جوراب قرمز وارد میدان شوند و تیم گسترش فولاد تبریز نیز از لباس یک‌دست آبی استفاده کند.

همچنین دروازبان تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران لباس سبز و دروازبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز هم لباس مشکی بر تن خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز بازی سختی در مقابل فولاد تبریز داریم، اظهار کرد: این تیم لیگ‌برتری است و بازیکنان خوبی دارد.

جواد نکونام افزود: تیم حریف با هزینه‌ای که کرده است تیم خوبی بسته و بازیکنان خارجی خوبی در ترکیب خود دارد.

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه مازندران تصریح کرد: تیم ما دسته یکی است و شرایط برابر شدن دو تیم مهیا نیست و آنها تیم بهتری هستند.

وی با بیان اینکه فولاد تبریز در بازی‌های آخر خود نتایج خوبی به‌دست آورد و تیم با کیفیتی نشان داده است، اظهار کرد: با همه این تفاسیر تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم با یک بازی خوب باعث سربلندی شهرمان شویم.

نکونام افزود: امروز به دنبال انجام یک بازی خوب مقابل حریف لیگ برتری هستیم تا با تمام توان به میدان رفته و امیدواریم نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی خونه‌به‌خونه مازندران تصریح کرد: امروز تنها چیزی که مهم است حضور در این مرحله از رقابت‌ها است و در واقع امروز با یک تیم لیگ برتری بازی داریم و بیشتر به دنبال آن هستیم تا تیم خود را محک بزنیم.

به گزارش فارس،دیدار خونه‌به‌خونه مازندران و گسترش فولاد تبریز ساعت 13:45 امروز دوشنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.